Skip to main content
  • ADVERTORIAL

    KFC SLOVENSKO: ĽUDIA CHCÚ BYŤ SÚČASŤOU NIEČOHO, ČO MAJÚ RADI

    KFC Slovensko je lovebrand, ktorý nevyrástol na korporátnych procesoch, ale na rodinnej kultúre. Namiesto „hotových CV“ hľadajú hodnoty, energiu a chuť rásť. Pre mladých ľudí sa tak stávajú priestorom, kde môžu naplno rozvinúť svoj potenciál. KFC Slovensko nie je korporát, ale rodinná firma. Čo je tajomstvom vašej kultúry a ako sa prejavuje v praxi? Na … Continued
  • Strategické HR

    ĽUDIA, HODNOTY A MOTIVÁCIA AKO MOTOR RASTU FIRIEM

    Firmy čelia rôznorodosti generácií a rôznym očakávaniam zamestnancov, čo prináša nové výzvy v motivácii tímov. Úspech dnes nezávisí len od odbornosti, ale najmä od schopnosti porozumieť ľuďom. Ako vytvoriť prostredie, kde rastú firma aj ľudia spoločne? Ak nerastú ľudia, nerastie ani firma. Rozvoj nemôže stáť na jednom človeku, nech je to majiteľ či manažér. Ak … Continued
    budúcnosť HR
    Strategické HR

    MAREK ČERNÁK: ČAS JE TO NAJDÔLEŽITEJŠIE, ČO V ŽIVOTE MÁME

    Snaží sa pozdvihovať úroveň československého HR. Jeho cesta v HR začala z túžby zlepšiť kvalitu tohto odboru s veľkým dôrazom na skúsenosti kandidáta a ľudský prístup. Na nič sa nehrať a byť maximálne úprimný, to je motto, ktorým sa riadi. Ako vnímate budúcnosť HR na Slovensku v kontexte digitálnej transformácie a automatizácie? Aké výzvy a … Continued
    ADVERTORIAL

    SOCIÁLNE INOVÁCIE AKO NÁSTROJ BOJA S KLIMATICKOU KRÍZOU

    Sociálne inovácie majú potenciál pretransformovať naše prístupy k ochrane životného prostredia a vytvoriť trvalo udržateľné riešenia, ktoré zohľadňujú potreby všetkých členov spoločnosti. Čo je grantový program Shine a kto sa môže zapojiť? Program Shine od Swiss Re Foundation podporuje začínajúcich podnikateľov prostredníctvom grantov a odborných znalostí, pričom sa zameriava na inovatívne riešenia v dvoch oblastiach … Continued