Domovská stránka » Kariéra » HOUR V ROKU 2020 A DNES – ČO SME SA NAUČILI?
ADVERTORIAL

Keď HOUR v roku 1993 začínal, bolo dôležité ukázať zákazníkom, že naše služby sú prozákaznícke. Toho sme sa vždy držali a na tom sme vyrástli. Žijeme so zákazníkom a ten určuje naše smerovanie. Našich zákazníkov si vážime a správame sa k nim čestne a otvorene. Takíto sme vždy boli a takí sme aj dnes.

Čo sa za posledné dva roky zmenilo?

Covid zaklopal na naše dvere nečakane. Štát vydával nariadenia a nikto nevedel odhadnúť, ako dlho bude nová situácia trvať. Uvedomili sme si, že odklon od normálneho fungovania je pre „prežitie“ zásadný. Netušili sme, ako dlho budú zavedené zmeny trvať, kedy a či sa vôbec dostaneme do normálu. Zmeny bolo preto nutné zavádzať systémovo. 

Boli sme vo výhode, že naše produkty, ktoré zákazníkom ponúkame, sami využívame, a teda aj prechod do „online sveta“ nebol pre nás systémovo problémový. A tak sme mohli pokračovať v rozbehnutých projektoch a servise pre zákazníkov.

Ľudskosť vystihuje to, čo sa skrýva v našich kanceláriách a tvorí dušu HOURu. Každá jedna ukrýva unikátny príbeh presahujúci kancelársky život. Častá komunikácia a budovanie dôvery boli nesmierne dôležité.

Čo nám pomohlo a čo sme sa naučili?

Dnes hodnotíme ako kľúčovú výhodu pripravenosť nášho personálneho, mzdového a dochádzkového systému na podporu on-line u zákazníkov. Z domu, rovnako ako z pracoviska, mohli/môžu zamestnanci i manažéri vyriešiť potrebné záležitosti on-line cez webové rozhranie alebo mobilnú aplikáciu. 

Môžu spracovať a vyhodnotiť dochádzku – zamestnancom v žiadankách o neprítomnosť pribudla k dovolenke a lekárovi i nová položka „homeoffice“. Dokonca majú možnosť využiť virtuálne nasnímanie príchodu do práce a odchodu z nej. 

Zákazníci môžu s našimi riešeniami eliminovať osobné návštevy na personálnom a mzdovom oddelení vďaka elektronickým žiadankám – rôzne potvrdenia, dokumenty, elektronické výplatné pásky. Na udržanie kontaktu zamestnanec  –  nadriadený je možné realizovať a vypĺňať hodnotenie zamestnancov on-line. 

Zákazníci sa mohli spoľahnúť, že všetky novo vznikajúce legislatívne zmeny súvisiace s pandémiou mali včas k dispozícii. Pri Humanete (cloudovom riešení) zákazníkov pri spustení programu vítala úvodná informácia, že prebehol update. Mohli tak pracovať a spracovávať údaje legislatívne správne, nakoľko garantujeme včasnú legislatívnu aktualizáciu. Okrem softvérových riešení sa o nás stále môžu oprieť aj pri mzdovom i personálnom outsourcingu.

Postupne sme sa naučili, že nielen teambuilding, oslavu výročia firmy, ale aj rozšírenie nášho tímu je možné robiť on-line – pohovory, IT technika posielaná kuriérom či on-line adaptácia. Nebolo to, ako predtým, no zvládli sme to a dokázali sme nových zamestnancov plnohodnotne pripraviť na nové úlohy.

A čo ďalej?

HOUR je dnes zdravá firma, ktorá aktívne rozmýšľa o svojej budúcnosti. Stále sa pozeráme vpred. Neustále chceme napredovať a už dnes ponúkať zákazníkom riešenia budúcnosti. Náš cloudový systém Humanet práve takým riešením je.

Ďalší článok